Vip Club - Euro Trade

Get macromedia Flash Player

STREFA KLIENTA

Zaloguj się, aby: Sprawdzić punkty Złożyć zamówienie
zaloguj

STREFA PARTNERA

AKTUALNOŚCI

Informacje z rynku

Memo Book
2011-11-02

Memo Book – kratki i linie odchodzą do lamusa?

W październiku na polskim rynku pojawiły się nowe zeszyty. Unikatowe wypełnienie wnętrza, niestandardowy rozmiar oraz wielowymiarowy charakter okładek to odpowiedź jednej z najnowocześniejszych drukarni dziełowych w Polsce na obecną na polskim rynku ofertę zeszytów.

Zeszyty marki Memo Book wyróżnia niestandardowy rozmiar: większy od A5 i mniejszy od A4. Zamiast standardowych kratek czy linii na 108 kartkach o gramaturze 70g/m2 zastosowano delikatne kropki. To rozwiązanie ma na celu rozszerzenie funkcjonalności, gdyż oprócz standardowego pisania ułatwia rysowanie, kreślenie itp. Dodatkowo 48 ostatnich kartek zawiera perforacje ułatwiające wydzieranie.

Motyw kropek jest również elementem przewodnim okładek. Materiały, z których zostały one wykonane, dzielą zeszyty na dwie wersje: Standard oraz Exclusive. Wersja Standard to 6 wariantów okładek i cena 11,90 zł brutto/szt., a wersję Exclusive wyróżniają atrakcyjne rozwiązania wykorzystane na okładkach, tj. złocenia, folie aksamitne, folie matowe itp. Cena sugerowana zeszytu Memo Book Exclusive to 13,90 zł brutto/szt.

– Patrząc na polski rynek zeszytów, można odnieść wrażenie, że walka o zainteresowanie klienta odbywa się niemal wyłącznie na poziomie okładki. Coraz bardziej prowokujące, krzykliwe półki sklepowe z zeszytami były dla nas punktem wyjścia. Zarówno pomysły na wypełnienie, jak i rozmiar zeszytów zweryfikowaliśmy w badaniach konsumenckich, które nasza firma prowadziła wśród studentów na początku 2011 na wybranych uczelniach w Polsce – powiedział Maciej Rogalski, Prezes Zarządu Druk-Intro SA.

Jak informuje firma Druk Intro, wprowadzeniu na rynek produktu towarzyszyć będzie kampania pod hasłem „Student Memo Book – portret polskiego studenta”. Start działań marketingowych przewidziany jest na początek roku akademickiego 2011/2012. Głównym kanałem komunikacji marki z żakami będzie serwis internetowy www.memo-book.pl. Oprócz poświęconego akcji miejsca na stronie student będzie mógł za jej pośrednictwem uczestniczyć w społeczności marki, a także kupić produkty w sklepie internetowym. Całość działań wspierana będzie na Facebooku oraz Twitterze oraz na uczelniach i w punktach sprzedaży za pośrednictwem materiałów POSM.


    Patronem medialnym portalu VIP Club Euro-Trade jest czasopismo Papierniczy Świat

    2011.11 okladka PS_1.jpg


    Pozostałe aktualności z działu: Informacje z rynku

    2019-01-10
    Targi Spielwarenmesse, 30.01-3.02
    więcej2019-01-10
    Targi Paperworld 2019, 26-29.01
    więcej2015-05-13
    Kleje Instant Classic
    więcej2015-05-13
    Targi Middle East
    więcej2015-05-13
    Paperwold 2015
    więcej2015-04-13
    Loteria KW Trade
    więcej
    Archiwum
     
    o programie | polityka prywatności | reklama | kontakt

    Informacja o plikach cookie

    Ta strona używa plików cookies aby zapewnić Państwu świadczenie usług na najwyższym poziomie. Można wyłączyć akceptację cookies w konfiguracji przegladarki, jednak w przypadku całkowitego wyłączenie akceptacji ciasteczek niektóre funkcjonalności serwisów mogą przestać działać. Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj