Klub marką - marka produktem - produkt towarem
Podczas targów GIFT EXPO 2010 odbędzie się konferencja dotycząca wykorzystania gadżetów w promocji klubów i organizacji sportowych. Jednym z tematów jest „Przygotowanie oraz dystrybucja gadżetów czyli jak wykreować dobry gadżet” oraz „Kanały dystrybucji - sprzedaż (gadżet - jak na tym zarobić)”. Prelegenci to doświadczone osoby działające w marketingu sportowym, przedstawiciele klubów skutecznie wykorzystujących gadżety w swojej promocji, którzy przedstawią sprawdzone sposoby wykorzystania upominków reklamowych. Uczestnikami konferencji będą kluby i związki sportowe, osoby podejmujące decyzje o rozwoju i finansowaniu działalności tych organizacji, bardzo często poszukujące nowych pomysłów na klubowe gadżety promujące drużynę.
"Patronem
medialnym portalu VIP Club Euro-Trade jest Raport Branżowy"
Ta strona używa plików cookies aby zapewnić Państwu świadczenie usług na najwyższym poziomie. Można wyłączyć akceptację cookies w konfiguracji przegladarki, jednak w przypadku całkowitego wyłączenie akceptacji ciasteczek niektóre funkcjonalności serwisów mogą przestać działać. Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj