Euro-Reklama - Najbardziej Kreatywny Upominek
12 marca ogłoszono wyniki Konkursu na Najbardziej Kreatywny Upominek Targów EURO-REKLAMA 2010. W konkursie wzięły udział upominki reklamowe prezentowane w Galerii Niekonwencjonalnych Upominków Reklamowych zaaranżowanej na stoisku targowym magazynu „Pro-KREACJA”.
Przez cały czas trwania targów zwiedzający mogli oglądać 12 gadżetów zgłoszonych do konkursu przez następujące firmy:
Zwycięzcy konkursu zostali wyłonieni w plebiscycie publiczności. Najwięcej głosów zdobył Clocky® – uciekający budzik firmy Kusha. Drugie miejsce zajął zestaw biurowy OSKAR i HUGO firmy Senator Polska Sp. z o.o. Na trzecim miejscu znalazła się Ŝelowa mata antypoślizgowa firmy Orientgift Polska.
Gratulujemy!
News dzięki uprzejmości czasopisma
Ta strona używa plików cookies aby zapewnić Państwu świadczenie usług na najwyższym poziomie. Można wyłączyć akceptację cookies w konfiguracji przegladarki, jednak w przypadku całkowitego wyłączenie akceptacji ciasteczek niektóre funkcjonalności serwisów mogą przestać działać. Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj