Avery Zweckform stawia na nowoczesność
Już niedługo będzie można zauważyć zmiany wizerunkowe w Avery Zweckform. Firma, idąc z duchem czasu, postanowiła wprowadzić nieco nowości, które odświeżą jej dotychczasowe postrzeganie.
W nowym logo oraz ulepszonych opakowaniach produktów, nietrudno zauważyć połączenie takich cech jak: nowoczesność, przejrzystość oraz komunikatywność. Wyniki badań przeprowadzonych na użytkownikach produktów Avery Zweckform, stały się inspiracją dla firmy i doprowadziły do wprowadzenia kilku innowacyjnych rozwiązań. Nowe logo jest proste, czytelne i przyciągające uwagę, ale jednocześnie nawiązujące do wcześniejszego logotypu. Dzięki temu, nietrudno skojarzyć je z firmą. Natomiast ulepszone opakowania zostały wzbogacone m.in. o informacje dotyczące pozostałych, dostępnych rozmiarów etykiet z danej serii oraz posiadają większe, nowocześniejsze zdjęcia produktowe.
Patronem medialnym portalu VIP Club Euro-Trade jest czasopismo Papierniczy Świat
Ta strona używa plików cookies aby zapewnić Państwu świadczenie usług na najwyższym poziomie. Można wyłączyć akceptację cookies w konfiguracji przegladarki, jednak w przypadku całkowitego wyłączenie akceptacji ciasteczek niektóre funkcjonalności serwisów mogą przestać działać. Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj