Vip Club - Euro Trade

Get macromedia Flash Player

STREFA KLIENTA

Zaloguj się, aby: Sprawdzić punkty Złożyć zamówienie
zaloguj

STREFA PARTNERA

AKTUALNOŚCI

Informacje z rynku

XI Kampania Pisania Piórem
2013-10-23

19 września 2013 w warszawskim Muzeum Literatury odbyła się Inauguracja XI edycji Kampanii Pisania Piórem pod patronatem magazynu Papierniczy Świat. Podczas wydarzenia odsłonięte zostały tematy prac konkursowych, a licznie przybyłe Gwiazdy mówiły o ogromnych zaletach ręcznego pisania.


Zaproszeni Goście od wejścia wprowadzeni zostali w nostalgiczny nastrój, a panująca atmosfera pełna była relaksu i nauki. Były wielkie regały pełne książek, wystawy piór historycznych firmy Parker i najpiękniejszych prac konkursowych nadsyłanych przez dzieci w ciągu dziesięciu edycji konkursu Ładnego Pisania. Wyjątkowa atmosfera podkreślona została grą na pianinie, za którym zasiadał Tymoteusz Hartman.

Wśród licznie przybyłych Gości nie zabrakło też Odety Moro – Figurskiej, Rafała Cieszyńskiego – Ambasadora Kampanii, Lidii Kopani, a także Katarzyny Pakosińskiej i Andrzeja Pągowskiego – członków Kapituły Konkursu. Atmosferę podtrzymywała prowadząca – Aleksandra Mikołajczyk.

Podczas wydarzenia zostały oficjalnie odsłonięte tematy konkursowe tegorocznej edycji Konkursu Ładnego Pisania, który towarzyszy Kampanii od początku jej trwania. Był to moment, w którym zapanowała cisza, a chwilę później ogromne poruszenie – szczególnie wśród zaproszonych dzieci z międzynarodowej szkoły podstawowej i gimnazjalnej ARGONAUT. Dla nich został także zorganizowany konkurs na najładniejsze napisanie hasła tegorocznej Kampanii: „Pisanie Piórem podnosi kulturę”, w którym najładniej piszący uczeń otrzymał pióro marki Parker.


Wśród tematów konkursowych znalazły się:

  1. Ważne rzeczy, o których nieczęsto mówią nam w szkole.
  2. Każdy człowiek ma swoje mocne strony. Napisz tekst pt. "Jestem mistrzem..."
  3. Czasem zaskakują nas wydarzenia dziwne, fascynujące, niezwykłe, przerażające. Opowiedz o jednym z nich.

Podczas całego spotkania nie mogło zabraknąć wystąpień Gwiazd, które to podkreślały i propagowały zalety ładnego pisania. Wielokrotnie wskazywano także na zanik zdolności pisania piórem, co jednogłośnie uznano za ogromne zagrożenie w dobie nowych technologii. Gwiazdy podzieliły się również swoimi wrażeniami na temat Kampanii Pisania Piórem i zdradziły tajemnice gdzie, kiedy i jak często same posługują się piórem.


Podczas Inauguracji XI edycji Kampanii Pisania Piórem można było również zapoznać się po raz pierwszy z poradnikiem „Podstawy Ładnego Pisania” autorstwa Leszka Sołtysa – wykładowcy wrocławskiego ASP, w którym szukać należy wskazówek dotyczących trudnej sztuki kaligrafii.


    Patronem medialnym portalu VIP Club Euro-Trade jest czasopismo Papierniczy Świat


    Galeria zdjęć

    Pozostałe aktualności z działu: Informacje z rynku

    2019-01-10
    Targi Spielwarenmesse, 30.01-3.02
    więcej2019-01-10
    Targi Paperworld 2019, 26-29.01
    więcej2015-05-13
    Kleje Instant Classic
    więcej2015-05-13
    Targi Middle East
    więcej2015-05-13
    Paperwold 2015
    więcej2015-04-13
    Loteria KW Trade
    więcej
    Archiwum
     
    o programie | polityka prywatności | reklama | kontakt

    Informacja o plikach cookie

    Ta strona używa plików cookies aby zapewnić Państwu świadczenie usług na najwyższym poziomie. Można wyłączyć akceptację cookies w konfiguracji przegladarki, jednak w przypadku całkowitego wyłączenie akceptacji ciasteczek niektóre funkcjonalności serwisów mogą przestać działać. Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj