W ostatniej edycji Superbrands obowiązywały wyjątkowo zaostrzone kryteria selekcji najsilniejszych wizerunkowo marek w Polsce. Decydujący wpływ na wyniki końcowe mieli sami konsumenci, którzy swoim zaufaniem obdarzyli między innymi markę 3M.
Na tegorocznej liście marek, przedstawionych do oceny w 7. edycji plebiscytu, znalazły się 1863 marki w 30 kategoriach. Proces Certyfikacji, składał się z dwóch etapów: badania konsumenckiego on-line przeprowadzonego na próbie 15 000 respondentów oraz oceny eksperckiej prezentowanych marek przez przedstawicieli Rady Marek Certyfikat Superbrands 2013. Uprawnienia do używania tytułu Superbrand 2013 uzyskało zaledwie 318 marek, co stanowi 17% z początkowej puli firm przedstawionej do oceny. Wśród nagrodzonych już po raz 3 znalazła się marka 3M.
Innowacyjność technologiczna poparta szeregiem patentów oraz szeroki wachlarz ściśle profilowanych produktów to cechy, które zdaniem ekspertów z Rady Marek zdecydowanie określają wizerunek marki 3M. Dzięki tym dwóm czynnikom marka postrzegana jest jako pionier wielu rozwiązań oraz najwyższej klasy ekspert w swojej dziedzinie. Ekspert, który w dodatku nieustannie doskonali się i poszerza swoje kompetencje. Konsumenci postrzegają produkty 3M jako niezawodne w działaniu, co przekłada się z kolei na zaufanie, jakim obdarzają samą markę.
Patronem medialnym portalu VIP Club Euro-Trade jest czasopismo Papierniczy Świat
Ta strona używa plików cookies aby zapewnić Państwu świadczenie usług na najwyższym poziomie. Można wyłączyć akceptację cookies w konfiguracji przegladarki, jednak w przypadku całkowitego wyłączenie akceptacji ciasteczek niektóre funkcjonalności serwisów mogą przestać działać. Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj