Koncern Antalis, wyłączny dystrybutor papieru biurowego marki Pioneer, jest partnerem globalnej Kampanii Laco na rzecz Walki z Rakiem Piersi (Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign). Hasło promujące tegoroczną jubileuszową 20. edycję to: Odwaga. Uwierz w Świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą.
Działania partnerskie Antalis skupiają się w obszarze rozpowszechniania i dystrybucji na europejskim rynku papieru biurowego marki Pioneer, którego w Polsce firma jest wyłącznym dystrybutorem.
Każda ryza zakupionego papieru Pioneer oznaczonego różową kokardką przekłada się na rzeczywisty wkład w propagowaniu i wspieraniu kampanii na rzecz walki z rakiem piersi.
Zgromadzone środki finansowe pozwalają realizować kampanię, w ramach której prowadzonych jest wiele działań profilaktycznych i informacyjnych. Szereg tych globalnych inicjatyw ma na celu uświadamianie kobietom na całym świecie, jak ogromne znaczenie mają regularne badania i kontrola piersi we wczesnym wykrywaniu raka. W przypadku walki z tą chorobą wiedza i świadomość to podstawa. To właśnie między innymi dzięki podejmowanym działaniom informacyjnym rak piersi jest dziś wykrywany znacznie wcześniej niż kiedyś, leczenie zaczyna się szybciej i wskaźnik wyleczeń jest wyższy.
Pioneer – papier o ultra białości (171 CIE) oraz o znakomitej sztywności, z celulozą eukaliptusową, do drukowania i kopiowania prestiżowej korespondencji, prezentacji, broszur, raportów itp. Certyfikaty: OHSAS 18001, ISO 9001, ISO 9706, ISO 14001, ECF.
Patronem medialnym portalu VIP Club Euro-Trade jest czasopismo Papierniczy Świat
Ta strona używa plików cookies aby zapewnić Państwu świadczenie usług na najwyższym poziomie. Można wyłączyć akceptację cookies w konfiguracji przegladarki, jednak w przypadku całkowitego wyłączenie akceptacji ciasteczek niektóre funkcjonalności serwisów mogą przestać działać. Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj