Vip Club - Euro Trade

Get macromedia Flash Player

STREFA KLIENTA

Zaloguj się, aby: Sprawdzić punkty Złożyć zamówienie
zaloguj

STREFA PARTNERA

AKTUALNOŚCI

Informacje z rynku

Hrabia pije atrament
2012-07-24

Niezwykły test kontroli jakości - Hrabia pije atrament


Starannie wyselekcjonowane i dobierane surowce, bezpieczeństwo produktu, świadomość ekologiczna i bieżąca kontrola jakości – to dzięki temu produkty Faber-Castell są uznawane za globalnych przywódców jakości i perfekcji. Aktualnie sprawujący zarząd nad firmą - hrabia Anton-Wolfgang von Faber-Castell, bardzo troszczy się o wyrazistość jakości produktów sygnowanych własnym nazwiskiem. Znany jest z osobistego angażowania w akcje poddające próbie jakość swoich produktów. Z okazji setnego jubileuszu słynnego ciemnozielonego ołówka Castell w 2005 roku hrabia zaprosił przedstawicieli prasy na dziedziniec zamku Faber-Castell w Stein koło Norymbergii. Wspięty na wierzchołek 25-ciometrowej zamkowej wieży rzucił grosem ołówków (144 sztuki), tak by spadły u stóp zdumionych dziennikarzy. Przedstawiciele prasy uzbrojeni w ostrzałki i temperówki sprawdzali, czy grafity przetrwały próbę. Okazało się, że nawet jeden ołówek „nie ucierpiał” podczas eksperymentu. Wszystko dzięki specjalnej technologii klejenia grafitu („SV”), polegającej na elastycznemu wiązaniu klejem drewna i grafitu ołówka, wynalezionej i opatentowanej przez Faber-Castell w latach 60-tych. Metoda ta uważana jest nadal za przemysłowy kamień milowy.


3-go maja 2012 roku hrabia von Faber-Castell powtórzył słynny test z ołówkiem Castell przed grupą międzynarodowych dziennikarzy z takim samym pozytywnym wynikiem. Prezes Faber-Castell wraz z dyrektorem działu badań i rozwoju Dr. Gerhardem Lugertem zaprosił zgromadzonych na prezentację nowego testu wysokiej jakości, w którym sam miał pełnić rolę przysłowiowego „królika doświadczalnego”. Było to jedyne w swoim rodzaju przyjęcie koktajlowe, na którym hrabia wznosił toast za najwyższą jakość flamastrów Faber-Castell dla dzieci. Nie byłoby w tym toaście nic nadzwyczajnego gdyby nie tajemniczy napój znajdujący się w kieliszkach hrabiego i doktora Dr. Gerhard Lugert wznosił toast tuszem w kolorze czerwonym, natomiast hrabia von Faber-Castell postanowił uraczyć się atramentem w kolorze intensywnego pomarańczu. Na oczach zdumionej publiczności panowie bez chwili wahania opróżnili kieliszki, udowadniając w ten sposób nieszkodliwość tuszu, którego głównym składnikiem jest woda oraz barwnik spożywczy, derywat cukrowniczy i odrobina alkoholu.

Faber-Castell jest podstawowym Partnerem programu VIP Club. Kupując artykuły Faber-Castell zbierają Państwo punkty.


    Patronem medialnym portalu VIP Club Euro-Trade jest czasopismo Papierniczy Świat


    Pozostałe aktualności z działu: Informacje z rynku

    2019-01-10
    Targi Spielwarenmesse, 30.01-3.02
    więcej2019-01-10
    Targi Paperworld 2019, 26-29.01
    więcej2015-05-13
    Kleje Instant Classic
    więcej2015-05-13
    Targi Middle East
    więcej2015-05-13
    Paperwold 2015
    więcej2015-04-13
    Loteria KW Trade
    więcej
    Archiwum
     
    o programie | polityka prywatności | reklama | kontakt

    Informacja o plikach cookie

    Ta strona używa plików cookies aby zapewnić Państwu świadczenie usług na najwyższym poziomie. Można wyłączyć akceptację cookies w konfiguracji przegladarki, jednak w przypadku całkowitego wyłączenie akceptacji ciasteczek niektóre funkcjonalności serwisów mogą przestać działać. Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj