W Ogólnopolskich Badaniach Postaw i Preferencji Konsumentów urządzenia drukujące HP drugi rok z rzędu zdobyły tytuł „Dobry Produkt”.
Wyróżnienie zostało przyznane w oparciu o wyniki Ogólnopolskich Badań Postaw i Preferencji Konsumentów, które przeprowadzono na próbie 1000 osób metodą wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego (CATI). Opiekę merytoryczną nad badaniem zapewnił Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.
W badaniach respondenci musieli odpowiedzieć na pytanie - które marki produktów uważają za jakościowo dobre i godne zaufania. W kategorii „drukarki i urządzenia wielofunkcyjne” firma HP otrzymała największą liczbę głosów, zdobywając tym samym tytuł „Dobry Produkt 2011”.
- Wyróżnienie zdobyliśmy drugi rok z rzędu, co potwierdza nie tylko naszą pozycję lidera na rynku, ale też najwyższą jakość i innowacyjność oferowanych przez nas produktów. Jednym z takich przykładów jest technologia mobilnego drukowania HP ePrint, która umożliwia podniesienie efektywności i wydajności naszych klientów w codziennej pracy – powiedział Paweł Polok, Dyrektor Generalny Działu Druku i Przetwarzania Obrazu (IPG) w HP Polska.
Patronem medialnym portalu VIP Club Euro-Trade jest czasopismo Papierniczy Świat
Ta strona używa plików cookies aby zapewnić Państwu świadczenie usług na najwyższym poziomie. Można wyłączyć akceptację cookies w konfiguracji przegladarki, jednak w przypadku całkowitego wyłączenie akceptacji ciasteczek niektóre funkcjonalności serwisów mogą przestać działać. Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj