Karta podarunkowa narzędziem specjalistów HR oraz B2B
W okresie przedświątecznym wiele przedsiębiorstw zastanawia się w jaki sposób wynagrodzić swoich pracowników i partnerów biznesowych za ich wkład w rozwój firmy. Często zamiast kupować klasyczne prezenty, inwestują w bony okolicznościowe lub w karty podarunkowe.
Wśród specjalistów HR oraz managerów B2B karty podarunkowe funkcjonują jako narzędzie lojalnościowe i motywacyjne. Pracodawcy i partnerzy biznesowi wykorzystują je, by nagrodzić pracowników, a także uhonorować klientów. Karty podarunkowe to ogromna oszczędność czasu spędzanego nad wyborem prezentu i dostosowaniem go do preferencji czy płci pracowników lub kontrahentów. Za pomocą karty obdarowany ma możliwość samodzielnego zakupu prezentu, według jego upodobań. Polacy doceniają tego typu rozwiązanie, co potwierdzają badania przeprowadzone przez Pracownię Badań Społecznych. Ukazują one, że według 62% respondentów, karta podarunkowa dobrze sprawdza się jako dodatek do premii czy nagroda w pracy.
Rozwiązania firmy Zebra do druku kart plastikowych zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa oraz jakość, niższe koszty, efektywną obsługę klientów.
News dzięki uprzejmości redakcji Papierniczego Świata.
Ta strona używa plików cookies aby zapewnić Państwu świadczenie usług na najwyższym poziomie. Można wyłączyć akceptację cookies w konfiguracji przegladarki, jednak w przypadku całkowitego wyłączenie akceptacji ciasteczek niektóre funkcjonalności serwisów mogą przestać działać. Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj